Overblog
Seguir este blog Administration + Create my blog

El noi amb ulleres de sol.

Publicado en 12 Octubre 2009 por Autor en Turisme

(Evidentment no eren aquest model d'ulleres, però eren de sol!). El viatge ha anat molt bé. Hem caminat força i podem dir que ens hem patejat mitja ciutat. Hem visitat, ni que sigui per fora, tots els llocs més o menys importants, sobretot des del punt...

Fish and chips...

Publicado en 12 Octubre 2009 por Autor en Turisme

Hem voltat per Londres, sota la pluja, durant tres dies. Demà, dia 12, tornem cap a casa. I fins avui, darrera nit, no hem tastat el menjar típic anglès: el fish and chips. Bé, suposo que s'escriu així, perquè jo no parlo la seva llengua, i escriure-la,...

Ai, el cafè!

Publicado en 12 Octubre 2009 por Autor en Turisme

Aquesta entrada al bloc només és per dir que al restaurant dels nois macos i simpàtics fan uns cafès boníssims. Paga la pena tornar-hi! .

One gay guy... or not!

Publicado en 12 Octubre 2009 por Autor en Turisme, GLBTQ

Aquest restaurant té bona pinta. Hi entrem? Taules amples, de fusta. Menú complet, amb força varietat. Decoració interessant. Música bona. Ambient relaxat. Cambrers... uf! Cambrers! El detector s'ha posat en marxa. Pi, pi, pi, piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii....

Musical

Publicado en 11 Octubre 2009 por Autor en Turisme

Londres és una ciutat de musicals. I per això, tots plegats, comencem a caminar amunt i avall a la recerca d'un que ens pugui motivar. En una plaça cèntrica de Londres, trobem una multitud de "botigues" d'entrades per als teatres. Uf, i la tira de representacions...

Un cafè del facebook...

Publicado en 10 Octubre 2009 por Autor en Turisme

Als Països Catalans, de moment, no hi ha gaire tradició d'anar pel carrer amb un cafè a la mà. Però a Europa, i a Anglaterra es veu que també, sí que és habitual. Entres a un Starbucks, o un altre lloc, compres el cafè al teu gust i, au, cap al carrer....

Benvinguts a Londres.

Publicado en 9 Octubre 2009 por Autor en Turisme

Ja hem arribat a Londres. Fa més fred que al nostre país. Des de l'aeroport hem fet un llarg recorregut. Una hora i mitja més o menys entre tren, metro i caminada, però ja hi som. L'alberg està força bé. Tot i ser onze, tenim força espai. Són unes instal·lacions...

Leer el post

Això no és un avió... és un festival!

Publicado en 9 Octubre 2009 por Autor en Turisme

Per fi ha arribat el dia. Ens llevem ben d'hora. Fa fresca. Quin temps farà a Londres? Duem roba d'estiu, de tardor i d'hivern. Tot hi cap, a la maleta. Agafem carretera avall, que anem a Reus, i no tardem gaire a arribar. L'avió va amb retard. Si més...

Propera estació: Londres.

Publicado en 7 Octubre 2009 por Autor en Turisme

Ja s'acosta el dia. Divendres dia 9 d'octubre, coincidint amb la Festa del Bolet de Seva (Osona) i amb la Diada Nacional del País Valencià, marxem cap a la capital d'Anglaterra. Som ni més ni menys... onze persones! Alguns parlen anglès i altres no. Uns...